Minden kocsi kompromisszum. A fekvõs helyzetet nem kedvelem, számomra nem kényelmes. Ha már kényelem: nekem eddig a Range Rover jött be ebbõl a szempontból a leginkább.
Parkolás. Mazsik LOL. Megnézném, amint beállsz egy akkora helyre a monstrumoddal, ahová éppen befér a Fusion! Biztosan jó érzés a saját beálló, de sajnos azt nem tudod magaddal vinni. Gondolom cseppet nem zavar, hogy utcákkal arrébb kell megállnod, mert nem fér be a kocsid a normál helyekre. Vagy franciásan parkolsz? A'la a lökhárítóval csinálsz helyet magadnak.
Papírkarosszéria, hmm. Most volt egy teszt a 5th gearben. Egy méretes 10 éves Seat Toledoban egy 15 kilós zárt szerszámos doboz a csomagtartóból megölte a benne ülõ embereket, míg a "papírkarosszériás" új autókban ilyesmi nem fordulhat elõ. Nem minden autó Suzuki (kivéve új Swift), amit nem ismersz.
Kisköbcenti. Fusion van 1.4-es és 1.6-os motorral. Városi autónak készült. Mindkét motor tökéletesen alkalmas a KRESZ szabályai szerinti dinamikus közlekedésre. Max 8 literbõl eljárnak. Gondolom te direkt élvezel 15+ liter benyából járni Pesten. A Range is megeszik 25 litert, ha nem figyelnek rá. Ha elég gazdag vagy, nem érdekel. Sajnos nem mindenki engedheti meg ezt a felesleges luxust magának.
Szeretni lehet, ajnározni nem kell. Arra ott vannak a nem utcai modellek.
Fordítva gondolkodunk, igen. Szerintem egy autó praktikus legyen, szerinted meg nagy.