Én is írtam nekik, hívtam is õket. Arról nem is tennék említést, hogy az ügyfélszolgálat nem tud angolul, mert mindenféle keletrõl betelepült embereket raknak a telefon mellé, akik egyszerûen csak gagyognak, hozzájuk képest még én is akár "brooklyni n1gger" vagyok... Már bocsánat.
Ezenfelül az ügyfélszolgálatosnak FOGALMA SEM VOLT arról, hogy mi az a "Policy Update" és "User Agreement Ammendment"... Valami newspaperrõl hadovált nekem, mondtam neki, hogy nézzen körül a cége weboldalán, érdekességeket fog találni.
Nevetséges, hogy mi folyik itt komolyan. A leggazdagabb e-pénzzel foglalkozó cégrõl van szó és nem képesek rendesen kiterjeszteni legalább az EU-s országokra?
Bezzeg a Moneybookers már évek óta van, csak éppen arról a sok amerikai azt sem tudja, hogy micsoda, és mindentõl félnek, ami nem péjpel.
Zodd! Tudnál esetleg infót adni arról, hogy hol találom azt a "másik fórum"-ot, amirõl írtál? Köszi.