teljesen jogos :), én néztem el ez felett, a "ragdoll" mozgást tényleg fizika motor hajtja a TQ-ben (egyre több respect a YouTube-nak :)! Az igazi kben az lenne, ha egy csepp anim se lenne benne, hanem MINDEN mozgást real-time-ba számolna az engine... nyilván erre még várnunk kell, de már nem sokat. úgylátom tényleg az elsô ragdollos rpg, kár hogy ilyen uncsira sikeredett /saját szemszög, TQfannemzedéknek :)/, lehet hogy élveztem is volna ha kicsit tovább tolom... de ha valami nem megy akkor nem megy, minek erôltetni nemde? A legszörnyûbb, hogy már egy jó ideje semmilyen táposabb RPG-t nem dobtak piacra ... na sebaj, majd a Hellgate és az új Might and Magic felüdülés lesz :)
(btw egész nagy az esély hogy az UT2007 otróber2.-rôl átcsúszik 2007re ...... ehhh, whatever, még így is nagy lesz a kínálat októberben, és nagyon reméljük a többi szépen tartja a helyét