Jó kísérleti jelleggel, de azt is tudod mit jelent, szuperkritikus gõz paramétereket, csepleválaszást, sok fokozatú újrahevítést. Elég bonyolult és még drága. 540 fokos túlhevített gõzparaméter felett elég drága anyagokat kell használni a turbina lapátozásához.A dunamenti erõmûben még mikor épült próba képpen a frissgõz paraméter hõmérsékletét 525 fok helyett 545 fokra állították be 3 hónap után teljes rekonstrukciót kellett csinálni a turbináknél, mivel a lapátozás anyaga nem bírta és megadta magát, csak 20 fokot emeltek. A rendes erõmûvi gázturbináknál sem mennek sokkal 7-800 fok fölé a turbinánál mérve, mert a gazdaságosan elkészíthetõ lapátok eddig bírják. Azt hogy, mivel kísérleteznek, azt hagyjuk. Azoknak az ára csillagászati. Majd ha sorozatban gyártják õket. Amúgy csak a gõzturbinát szerelik helyben, a gázturbinát igenis vasúton konténerben szállítják. Mert a lapátozást a gyárban rakják a turbina tengelyére, le teszik a konténert az arra szánt épületbe és rákötnek és ennyi, mehet.
Ha valaki túlhevített gõzt akar a turba kipufogó gázából csinálni annak kell egy hõhasznosító kazán is meg némi póttüzelés és akkor sem éri el a hagyományos gõzös erõmû hatásfokát, ezért is rakják a régi széntüzelésû erõmûvek mellé a gázturbinás egységet szivesen mert ott a kazán és ha megfelel még kissebb friss gõzparaméterekkel meg egy turbina rekonstrukcióval egész jól elmûködhet még egy pár évig. Aztán kuka.