A Concorde kudarca nem biztonsagtechnikai, hanem elsosorban gazdasagi es kornyzetvedelemi okokra vezetheto vissza.
A legnagyobb problemaja a - mar a hetvenes evek ota is egyre nagyobb ellentamadasokat kelto - magas zajszint volt. A repuloterek koruli telepulesek evtizedeken at tiltakoztak az uzemeltetesuk miatt. A masodik problema pedig az olaj dragulasa volt, ami egyre megfizethetetlenebbe tette az uzemeltetest, egyre kevesebb utas volt. A harmadik nagy problemaja pedig, hogy viszonylag rovid tavolsagokra, nem volt kifizetodo. Magyarul, ha egy London - Budapest tavolsagot egy hagyomanyos repulovel 2 es fel ora alatt le lehet zavarni, akkor nincs ertelme 3x vagy 4x dragabb Concorde-ot felkuldeni, hogy tegye meg egy, masfel ora alatt - kulonos tekintettel a dragabb jegy miatti keves utasra is, ill. vise-versa.
Ursiklok potlasanak kerdese pusztan gazdasagi, nem pedig technologiai hianyossagokra vezetheto vissza. De ez, mar volt az SG-n eleg sokszor, szerintem kar ecsetelni.
[to_god]
Vegre, basszus csinaltatok mar valami normalis kinezetet ennek a portalnak.