Elõfordul, hogy nem fér el minden a vramban, pl. egy 256k-s kártya kellene, de csak 128k van, vagy korábban ugyanez kisebb számokkal. Persze kicsit lassul a képváltás, de mivel csak keveset olvas kintrõl (legalábbis noAF+noAA-val), nem olyan vészes. A main ram sebessége még mindig többszöröse a 8x AGP-nek (vagy most a PCI-E x16-nak), így nem volt értelmetlen a gyorsítás.
Meg esetleg elolvashatnád, mit írtam még, aminek szüksége van a nagy sávszélre. Idõvel a korábbi alaplapokat és grafkártyákat úgyis le kell cserélni, akkor miért ne fejlõdjön többminden?
A fizikához most még 2.-3. kártya kell, így még nem annyira elterjedt, de szerintem ahogy tovább gyorsulnak a kártyák, egy kártyával is mehet majd a dolog, mondjuk 10-15% shaderteljesítményt erre áldoznak. Na szóval ehhez is kell a sávszél ide.
Nagyon csodálkoznék, ha nem úgy oldanák meg, mint pl. az USB1.1/2.0. Itt sem gond, hogy van gyorsabb.
/amint látod, én is ráúntam egyelõre a fizetgetésre. :)