Végigvittem egyszer jóként ,aztán rosszként.Van olyan küldetés amit tipikusan rosszként kell meg csinálni ,van amit csak jóként és ez kihat a világra.Már a játék elején,kihat a viselkedésünk,ha jók vagyunk az óvárós,(ahol lakunk kiskorunkban)kivirágzik mikor vissza megyünk 10 év múlva, ha rosszak akkor teljes nyomor tanya lesz.Aztán van egy két küldetés aminél választani kell, hogy meg csináljuk e vagy nem.Mert hát ha jók vagyunk nem mészárolhatjuk le a békés farmert,inkább segíteni kell neki,viszont ha rosszak akkor igen.Aztán vannak olyanok is amit meg csinálhatunk mindenképpen csak majd a végén el döntjük, hogy hogyan hozzuk ki a történéseket.Nagy hangsúlyt fektettek a munkára is.Jóként kovácsolhatunk,fát vághatunk vagy csapos lehet belõlünk,rosszként emebrablás,bérgyilkosság és persze betörés.Újítás valóban nincs eget rengetõ,de ettõl függetlenül szerintem egész jó kis játékot fabrikáltak össze.A harc rendszer totál 1 gombos,gondolok itt a kardra,fõként azt használja úgy is az ember.Szóval 1 gombbal kardozunk,egy gombbal lövünk és egy gombbal varázslunk.A vége elég sejtelmesre siekredett,nem lövöm el a poént.Szerintem minden fable és rpg rajongónak érdemes végig vinni legalább egyszer.Ja errõl jut eszembe ,ami nem tetszett az az hogy hõsünket akár be is irathatnánk egy néma kéz jeleket tanító iskolába ,ha már annyira nem szeret beszélni csak mutogat.Az egész játék során egy mukkot nem beszélt.Volt amikor beszéltek hozzánk és válaszadási lehetõség helyett egy idióta kézmozdulattal jelezhettük h tetszik a dolog vagy nem.Én meg értem ha nema akarnak belõle ilyen beszélgetõs bioware féle alkotást csinálni,de ahhoz képest h mennyit beszélnek nekünk és mi meg csak idiota kézjlekkel válaszolhatunk hát...igazán betehettek volna egy két szöveget a hõsnek ami közül választani lehet.