fenyevekkel jobbak az utak, gondolom azert, mert az un. szonyegezes(?) technikaval keszulnek az utak, tehat nem lesz egyhamar repedes, katyu az uton. ha nem tevedek mo-n az M7-es autopalya egy reszen probaltak ezt meg 4-5 evvel ezelott, de nem sikerult valami jol. az embernek bizsergett az ujja a kormanyon a kavicsok miatt. :) itt, izraelben most epult egy uj "highway", ami 40-45Km-en keresztul olyan sima, mint az IKEA asztallapok. :) igaz iszonyat draga az athajtas, de megeri. vannak viszont eleg durva dugok reggelente es du, mert mindenki rohan, padlogazzal nyomja, aztan taccs... (napi 15-20 kisebb-nagyobb baleset van itt, ami eleg durva ahhoz kepest, hogy ez az orszag haromszor kisebb mo-nal...) ha vannak lyukak az utakon, azt altalaban egy becsapodo kassam raketa okozza, de 24 oran belul mar el is tunik.
allas, munka:
tudtommal nem olyan borzalmas a munkanelkuliseg, a fizetesek viszont az itteni viszonyokhoz nem a legjobbak. egy gyari munkas, aki a futoszalag mellett all napi 8-10 orat, nagyjabol 4500 sekelt (225 ezer HUF) keres havonta, de a minimalber 4200 sekel (210 ezer HUF).
en a magam reszerol viszonylag jo fizetessel vagyok megaldva, es nem is olyan megerolteto a munka.
ha van egyeb kerdes, szivesen valaszolok, ha tudok :)