Nem értek egyet. Szerintem igenis van létjogosultsága egy automata forgalomirányításnak. Egy olyan rendszerben, ahol a résztevõ felek (a jármûvek) tudják, hogy mit kell csinálniuk és mik a szándékai a többi félnek a forgalom általános ritmusát komolyan fel lehetne pörgetni és a balesetek számát csökkenteni. Itt nem arra gondolok, hogy 120-szal repesszenek az autók a Hungárián. Hanem arra, hogy a keresztezõdésekben minden autó "tudja", hogy mikor kell elindulnia, viszont nem hajt át a piroson, sárgán, nem fordul be, ahol nem lehet, nem áll meg, ahol nem lehet, stb. Azt is "tudja" minden autó, mikor ér a keresztezõdéshez, érdemes-e még nyomnia a gázt, vagy inkább lassítson, tudja, hogy az elõtte lévõ fékez, lassít, gyorsít, lekanyarodik, akármi.
Remekül meg lehetne csinálni, persze megfelelõ jármûvek és infrastruki nélkül nem megy.