@Gabesz: Tényleg ne riasszon el, ha ma nem ment jól (nem vettem ugyan ilyesmit észre), ebbe is bele kell szokni. plusz mi is marha messze vagyunk a jótól is, a profi szintrõl meg ne is beszéljünk. Aki "lehülyézett", azt egybõl leosztottam, hogy vegyen vissza, szóval no para, ez nem általános jelenség. Pont emiatt szeretek én szerver lenni, mert ha vki szívózik, azt kirúgom, bár erre eddig még - szerencsére - nem került sor. Remélem, jössz holnap vagy legközelebb is. A TK meg benne van a dologban, no para, engem is pl. pont tegnap gránátozott le Brenyo -- ki is bannoltam egy fél órára érte... (vicceltem!)
@Balu & Brenyo: Egyenlõ csapatokat alapból nem lehet létrehozni, fõleg tekintve, hogy a legtöbbször sajna páratlanul vagyunk. A másik meg, hogy "bocsmá", de tényleg legtöbbször a sírás megy: "ez jöjjön át,az menjen vissza" -- vagy a Te részedrõl, Balu, vagy Akylleus-tól, akit, mint tudjuk, nem szabad komolyan venni egy percig sem. És ez egy picit idegesítõ tud lenni. Attól még, hogy lelõnek, nem feltétlenül van túlerõben a másik csapat; a túlerõ úgyis adja magát, erre pont ma volt példa, és még a túlerõben lévõ ellenfél szólt, hogy módosítsunk, mert ez így nem jó. Szóval a lényeg, hogy ha állandóan variálunk, az a vitás helyzeteken túl valóban a ventris szuttyogást is maga után vonja, így aztán sokan szerintem emiatt lépnek le, illetve azért dobja ki õket a játék, mert tálcára rakják.
Mindazonáltal egyetértek abban, hogy próbáljunk meg egyenlõ erõsségû csapatokat létrehozni, csak ne ezzel menjen el fél óra. Ennek egyébként ugye az állandó közösség lenne a kulcsa, mert úgy lehet belõni, hogy ki, milyen képességekkel rendelkezik. És akkor már érdemes variálgatni a csapatokat valamilyen szinten, hogy ne unjuk meg azt a kõkemény 5-6 pályát.