Ha már itt tartunk, akkor itt bizony komoly gondok is vannak. Rengetegszer tapasztalom, hogy a tanár ismer egyféle megoldást (például programozásból) és mivel egyébként hülye hozzá mert csak gyorstalpalón végezte, ezért aki máshogy oldja meg az egybõl le van tojva de legalábbis 1-2 jegy minusszal indul... Igy aztán a diákok nem kreativak lesznek hanem hülyék, mint a tanár. Persze tisztelet a kivételnek és általában azok a tanárok akik elõtérbe helyezik a diákok kreativitását elég nagy népszerüségnek is örvendenek a diákok körében.
Másrészrõl meg a magyar oktatás valamiért nem képes feldolgozni azt a tényt, hogy van olyan hogy internet meg google és folyamatosan a lexikális tudást probálja a diákok fejébe tömni, miközben a gyakorlati teszteken a magyar diákok katasztrófálisan teljesitenek évrõl évre, mivel nem tanitják meg õket használni a tudást.