"én folyton arra bíztattalak hogy ezt hagyd ki mert nem errõl vitázunk"
Az lehet, hogy TE nem errõl vitázol, én viszont igen, és MÁSODSORBAN a fizikai akármidnek a játékélményes hatásairól. Már csak azért is másodsorban, mert 1 - engem tényleg nem érdekel ez a fizikás dolog 2 - mert még nem játszottam a játékkal, így aztán jópofán elvitatkozhatok azon, hogy milyen a fizikája, nem?
Az ilyen marhaságról, mint "új fizika" majd akkor szeretnék beszélni, amikor kipróbáltam a játékot. Ettõl függetlenül még mindig azt mondom, hogy ha bemennék a boltba, és választanom kéne, melyik programot veszem meg 10.000 forintért, akkor nem az "új fizikai motor és sosem látott grafika" feliratút, hanem az "izgalmas és újszerû sztori, soksok óra játékidõ" feliratút választanám. Na persze lewarezolni kurva mindegy, mert az ingyé' van, de nem ebbõl kéne kiindulni.
És azért hívtam techdemo-nak, mert az a helyzet, hogy némi túlzással mondható a következõ: sok játékot csak a technikai specifikációk különböztetnek meg egymástól. Semmi igazi egyediség, semmi érdekes nincsen bennük, ami mégis megkülönbözteti õket, az az, hogy az egyik "vertex shader 15-öt", a másik meg "sosem látott fizikai motort" használ. Nekem egy "játék" egészen addig a techdemo kategóriába tartozik, ameddig az, amit nyújt, nem mutat túl a technikai fejlõdés vívmányainak interaktív kipróbálásánál.
Addig - reflektálva egy régebbi példádra - csak egy eszméletlenül felcsicsázott, bazinagy gépigényû aknakeresõ.