Bár eszem ágában sincsen felmatricázni az autómat, elég sokat olvasgatok a téma után, mert az egész egy elég érdekes társadalmi jelenség, ha kikerekedik a dolog, talán egy szakdolgozatot is megérne :D ...
Az nem fér a fejembe, hogy miért ilyen/elnézést a kifejezésért/ kispályás "hírdetõk" láthatóak a kocsikon? Ezek vélhetõleg barterszerzõdések, sztem ebben van a ráció. Hol van egy Heineken, egy Cora, egy MM, Pick, vagy hasonló nagyobb kaliberû cég?
Úgy gondolom, hogy az egész kulcsa a leszerzõdött kereskedõk ill az Ilferro között zajló biznisz. Nem véletlenül nem lehet csak listaáron ill. elég szopó konstrukcióval venni... Banki jutalék/hitelintézettõl függõen a kihelyezett hitel akár 15/!/ százaléka is lehet, illetve valamennyi márkakereskedõi betámogatás és ennyi... Ha ezt az Illferro lehúzza minden autóról már röhögve fizet egy ideig 50ezreket az amúgy ingyenes, Lóerõ magazin reklámára. Kicsit hosszabb távon az új belépõk pénzeibõl fedezni tudják a kifizetéseket, amíg mondjuk elég tömegû új belépõ van. Lényeg: matrica-rekám-lófütty... ez sztem csak porfelhõ. a dolog akkor is mûködne, ha rendõrségi fényhídat, esetleg parlament makettet kéne a kocsin hurcolni.
Aztán egy jól kiszámolt pillanatban puszi...
Aki amúgy is meg tudta volna finanszírozni magának a törlesztõt, az imádkozik, hogy a 180-asbeugró megtérült-e, de az a mókus aki így"ingyen autóhoz" juthat nem fog tudni fizetni és kénytelen lesz megimserni a BAR listát, és összepedálozni az autó és a hitel lezárási összeg közötti differenciát...