Na ja, annyiban egyet kell, hogy értsek, hogy a Preyben nem volt maximálisan öncélú a grafika.
Ennek ellenére számomra elég kaotukus arcát mutatta a program. Néha a sok giccstõl kettõig sem láttam, a csõben mászkálás meg áttevõdött a kurva nagy térben lineáris úton mászkálás irányába.
Kicsit olyan volt, mint anno a Megarace2, ha erre még emlékszik itt valaki. A szabadság illúziója megvolt, egészen addig, ameddig nem akartál valami mást csinálni.
Szerintem igényesen megoldva a "mehetek amerre látok" feeling talán kicsit a FarCry-ban volt. Ott sem éreztem magamat a toppon, de a dzsungelfeeling nagyon megvolt. Más kérdés, hogy agyonbaszta a mutánsos "mellékág", kár volt belerakni.
Prey - számomra olyan, mint a Heroes IV. Ha nem ismernék jobbat a stílusán belül, akkor tuti imádnám, de így számomra csak egy gyiccsparádé volt, remek ötletekkel.