Számomra sem a graf motorról szól egy játék, DE nem mindegy, hogy egy Cryengine vagy egy D3 enginevel készül el egy játék. Ilyenkor ahhoz, hogy korrekt véleményt formáljon az ember nem árt tudni, hogy ez most akkor egy Trabant V8-as motorral, vagy egy Mazda V8-as motorral... minkettõ V8, de mégsem egy eset.
Ezért érdemes megemlegetni, hogy a D3 motor lehetõségeit nagyon jól kiaknázta a HHS.
Sajnos egyelõre ott tartunk, hogy a szabadság illúziója jut csak, mert kevés a vas ahhoz (+optimalizálni elfelejtõ programerek), hogy ránkszakadjon a totális freedom.
"Maga a játék számomra egy unalmas szar volt, a játékmenet nem volt több mint a D3-é"
Az FPS mûfajban nem lehet már hú de eredetit alkotni, már elég sok téma ki lett vesézve, ezer+1 féleképpen. Na ennek tükrében vizsgálva a Preyt értékelendõ az, hogy igyekeztek elrugaszkodni a megszokott elemektõl és végre valami mással rukkoltak elõ.
" "És még nyitott tereket is tettek a játékba" - Micsoda fantasztikus fícsör! "
Egy D3-as motorral készült játéknál ezt illik megemlíteni, mert a D3 motor NAGYON nem erre készült, ezért sok piros pont a fejlesztõknek, hogy a hangulat és a játékélmény miatt hajlandóak voltak arra használni helyenként a grafikus motort amire nem való.
Ha szövegkörnyezetbõl, csak egy részletet ragadsz ki, akkor a mondat elég könnyen elvísztheti az eredeti jelentéstartalmát.
"Volt a játéknak sztorija..." -idézted.
De a mondatom így szólt:
"Volt a játéknak sztorija... egy FPS-hez képest egész korrekt sztori volt."
Pont a végére nem figyeltél. Ez egy FPS nem egy Syberia.
No war, de nem tetszik és a szar azért remélem nem egyenlõ nálad sem.
Én pl. utállom a Kodály munkáit, de még csak véletlenül sem nevezném szarnak amit letett az asztalra.