Tinman, igazad van, bár azért az Oblivion vagy a Far Cry gépigényét a maguk idejében sem nevezném elképesztõnek, egy felsõ-középkategóriás gépen mindkettõ boldogan mûködött jó minõségben is. (Nem hinném hogy valakinek, akinek a játék a hobbija, ne tudna ma is elszaladni mondjuk egy 3 GHz feletti proci és GeF 7800 GTX kártya alkotta középkonfig az asztalán. Jó, persze nem a zsebpénzbõl élõ kölkökre gondolok, de nem is õk a fejlesztõk igazi célközönsége, köztudott hogy a játékosok több mint 70 százaléka a 21-35 közötti korosztályból kerül ki, ahol azért még egy átlagfizetésbõl sem gond kétévente összedobni egy 300 ezres masinát).
Amúgy igazad van, ezért is írtam, hogy nagyon jó a játék, csak egy kis szabadsággal - alternatív útvonalakkal, szabadon bejárható, kisebb részekkel, az MI-t érintõ kevesebb szkripttel (mert az mondjuk igazi botrány...), vagy legalább különbõzõ mágikus ércekkel, hogy a hasztalan Longsword mellett ne kizárólag Earthfire kardot kovácsolhassunk - igazi klasszikus lehetet volna. Persze, az Oblivion nem FPS, csak a nézete, mégis adott valamit oda is, én például kizárólag FPS-ekkel játszottam addig, mégis beleszerettem, és valami hasonló élményt vártam volna a DM-tõl is, ami aztán végül "csak" egy baromi jó fantasy FPS lett.
Ja, a Doube Agentrõl tényleg mindenhol azt írták hogy bugos, hát én egy apró röccenést sem tapasztaltam benne, pedig kétszer is végigtoltam és olyan sima és hibátlan volt mind a játékmenet mind az irányítás, mind a grafika, hogy meg is lepõdtem.