Ami azt illeti engem nagyon érdekel a tömegközlekedés. Rengeteg régi filmem van, van például egy olyan amiben bemutatják Budapest összes régi villamosvonalát, de még a metróépítésrõl is van. Akinek kell tudom adni õket, ezek egyébként dokumentumfilmek.
Nagyjából tudom is a régebbi villamosvonalak útvonalát is. Azt azért ne mondjátok hogy fanatikus vagyok de azért ez egy jó kis érdeklõdési kör. Igen természetesen régen sok villamos volt és ma is nagyon jól meg lehetne tervezni egy csomó új vonalat. De nyilván tudjuk hogy ez egy politikust sem érdekel.
A másik hogy a föld alatti alagutakat az elõvárosi vonalak összekötésére kell használni mint az 5-ös metró esetében a szentendrei, a csepeli és a ráckevei hév összekötésére.
Ezeknek a vonalaknak lenne az a feladata hogy kiszolgálják a hosszabb távon utazókat és persze az agglomerációban élõket is akik most kocsival kényszerülnek bejárni.
Továbbá lenne egy halom villamosvonal, a német neve ismerteti is a feladatát, utcai vasút.
Dehát amíg a 4-es metró projektigazgatója ilyeneket dumál hogy a villamos elavult.... hát nem tudom, az ilyeneket kéne kényszermunkára küldeni. Arra már úgy sem tud semmit se mondani hogy Párizsban miért építenek akkor villamost, ha annyira elavult.