Ti most mirõl beszéltek? Arról hogy a VEKE nem örülne ha a Stadionokig vinnék ki a hévet és közös peronos átszállás valósulna meg?
Ennek nem azért nem örül a VEKE mert a kis dolgokat nem tudják megbecsülni hanem azért mert drágább mint az összekötés. Vagy úgy lehetne kivitelezni hogy 4 vágányosítanának ott ahol mindkét rendszer meglenne (a kettõ együtt forgalmilag csak így tûrné meg egymást), vagy pedig a hévnek adnák az Örs-Stadi szakaszt, így viszont rövidülne a metró, ami tök értelmetlen lenne.
A négyvágányosításhoz pedig hely is kell és több pénzbe kerül mint egy föld alatti állomás az Örsön. Sõt. Ha ezt a verziót választjuk, teljesen át kell építeni az Örs-Stadi szakaszt (Stadi az egyetlen állomás amit nem), és úgy meg teljesen felesleges lenne most felújítani azt a részt.
Szóval maradjunk csak a jó öreg összekötés mellett, az volna a legértelmesebb, felszáll valaki a Délinél és Gödöllõig le sem kell szállnia.
Sõt még a külföldieket sem zavarná meg hogy mi az a hév :D