Akkor, ha már a villmos zóba került. 40 (!) milliárdba fáj az üzlet. Ebbõl simán fel lehetett volna támasztani egy villamost gyártó üzemet. És akkor nemcsak a Nagykörúti villamosokat lehetett volna ott csinálni, de az elköv. idpkban is szükség lesz villamosokra, sõt Európában reneszánszát éli a dolog, még exporttal is lehetett volna próbálkozni. Most elbasztak 40 milliárdot minden egyes nagybeszerzésnél elmegy majd még ennyi. Gratulálok. A cseheknél (éredekes, hogy õk mindent jól csinálna e téren...) SAJÁT gyártású metró és villamos jár mind a mai napig! Érdekes mert Csehország is pont akkora lélekszámú, mint Mo. Érdeks, hogy ott megéri támogtni a hazai ipart és Skoda metrón utazni és villamoson, itthon meg nem. Nagybetûs SZÉGYEN! Megint egy újab dolog amit itthon már valszeg soha nem fognak gyártani. 30 év múlva itthon már senki nem tudja majd, hogyan fogjunk bele villamosépítésbe, ha úgy hozná a sors.