""gyorsulás mellett otthagy egy Porschét és egy Ferrarit is, röhögve."
érdekes, a porsche 911 3.7mp alatt van 100-on és 310 km/ó a végsebessége. és turbo benzines... :) Ráadásul besétálsz a boltba és megveszed, ha kifogy a benzin, akkor megállsz egy benzinkútnál és feltankolod..."
Szerintem elnézte vki az adatot, az Ellica 100 mérföld/órán van 4 sec alatt, vagyis durván 160km/h-n. Porscheval nem láttam versenyezni, de mikor anno bemutatta a készítõ a prototípust a Mitsubushinek (mert kinek másnak, mint a technológia õrült Mitsunak:-), akkor egy EVOt igen csúnyán állva hagyott, 400 méteren kb 100 métert vert rá. És kb 5 sec alatt az EVO is ott van 100-on, szóval a 4 sec alatt 160km/h elég reálisnak tûnik. Amúgy a végsebesség ekkoriban a gumik miatt volt 370-re korlátozva, ugye ez a Veyronnak is komoly problémája volt, hogy 400km/h-t nem nagyon bírt 1 gumi se.
Kínában már gyártanak eleltromos taxikat, amik egész nap mennek egy töltéssel, és az aksijaik - igaz sorozatgyártásban - tizedébe kerülnek mint az Ellica megrendelésre készült aksijai. Szóval az elektromos autók technológiája már nem annyira a jövõ, csak a töltõhálózatot kell még hozzá megcsinálni (mert nem mindenki taxitársaság, hogy csak a garázsában töltsön), és utána nyugodtan át lehet rá térni, a teljesítmény már megfelelõ, és az ár sem vészes.