Epikurosz,hogy miért vannak még manuális váltók és klímák? Mert üzembiztosabb,mint a szgép vezérelte sok szar. És nekem személyszerint jobban is tetszik a manuális rendszer,mert fenntartja a figyelmet. Ha elbambulsz,mert a gép mindent megtesz helyetted,azzal hatalmas veszélyt okozol a forgalomban. Tempomat az egyik legnagyobb buziság. Kurva sokat vezetek,hosszútávon is rendszeresen. Mégse fárad el a lábam és semmilyen különleges érzékre nincs szükség tartani egy sebességet. Autováltó csak bizonyos teljesítményû autókba kellene. tök röhej hogy már a közép és kiskategóriás koscikban is van. Könyörgöm egy Corsába minek? Vagy egy Astrába? Csak eggyel több elektronikus vezérlésû cucc ami elromolhat. Egy rutinos és kis mûszaki érzékkel ellátott sofõr a kocsi mechankiájának hangjából már következtetni tud a hibára,legalább nagyjából. De ha a sztechnika ördöge miatt csak kuss van,el se indul a gép,akkor mi van? Viszed a márkaszervízbe,ahol minimum 3-4 hónapig rá se néznek,és meg se tudják állapítani a hibáját. Cserélni kellett az komplett berendezést,hangzik majd a megnyugtató és pénztárcafogyasztó válasz. Ugye sokaknak ismerõs?
Automata klíma is tök nagy hülyeség. Majd én megmondom mikor milyen meleget akarok a kocsiban,ne a gép döntsön helyettem. Az esõérzékelõs ablaktörlõ meg csak hab a tortán. Bazzeg,van aki nem vesz észre,hogy esik??? Ezt nem hiszem el. Az ilyen szarságok miatt 2-3-5 milla is rámegy az árra. Nem a vas kerül 10-15 millába. A kezdõ sofõrök meg szenvedjenek csak,mert ha egybõl a kis fenekük alá kerülne a táltos paripa,akkor meg lehetne nézni mi lenne. Már most is mi van! Hány hülyegyerek keni oda magát apuka vagy inkább már a saját Mercijével! Az még nem is lenne baj,ha õ döglik csak meg,de általában elvisznek egy szerencsétlen Trabantost is magukkal a másvilágra.