"Nos, amíg nem vót ótóm, addig ugyan nagy bajjal, de bementem teszem azt Bp. belvárosába, és néztem ilyenkor karácsonykor a kirakatokat és a szépembereket, meg sétáltam kifulladásig. Ha pedig elfáradtam, akkor bizony beültem egy kávéra, forralt borra (!), kolbászra.
Öregem, most elmegyek ótóval a belvárosba, elvesztegetek a dugókban (forgalmi, nem más!) 30 minutumot, körözök cirka 30 percet amíg találok parkolóhelyet, és fizetek 3 órácskára pld. 800 forintot. Közben, utána, örüljek, hogy nem koccantam, nem jöttek nekem stb. Ha végeztem a gyors bevásárlással - séta? ugyanmár, arra végképp nincs idõ - akkor sietni a parkolóba, és kezdõdik elölrõl a hercehurca."
Alapvetõen rosszul közelíted meg a problémát. A kocsi nem sétálásra és nézelõdésre való, hanem hogy elvigyen A-ból B-be. A belvárosba meg ne kocsival menj, hanem gyalog, vagy BKV-val. Parkolj le valahol, ahol még lehet (pl. bevásárló központ parkolója), oszt onnan sétálj. Bár, ha ismered a járást, akkor a belvárosban is el lehet boldogulni.
Összességében még mindíg gyorsabb és kényelmesebb, mint kocsi nélkül. Én próbáltam mindkét verziót, úgyhogy tudom.
"Egy nagy szar mindegyik. Rendes kocsi 15 milkánál kezdõdik."
Nagy tévedés. Csak oda kell figyelni. Én 4.4 milláért (+400K kamat) vettem kocsit (Skoda Octavia II), és tökéletesen elégedett vagyok vele. Minden van benne ami kell, megy rendesen, kifogástalan a minõsége, szervízt csak olajcserénél lát, és még szép is. Ja, és hatalmas csomagtartója van, amit szintén imádok.
"Soha nem értettem, hogy miért gyártanak még kézi sebváltós kocsikat"