2 év után valaki az APEH-ben látott elektronikus számlát? vagy itt most mirõl van szó?
"Mindezek alapján jelenleg nincs lehetõség a számítógéppel elõállított számla pusztán elektronikus formában való továbbítására, azt a vevõhöz papír formában kell eljuttatni."
Ezek szerint az elektronikusan aláírt számla nem számla? Akkor meg minek?
Vagy itt most valaki az "illetve" szót értelmezte "vagy" helyett "és"-nek?
Vagy ez a cikk arról szól, hogy a pdf printer driverbe nyomtatott számla e-mail-ben elküldve (minõsített elektronikus aláírás nélkül elõállított számla) nem minõsül számlának?
Vagy arról, hogy a 2. és 3. példány lehet elektronikusan aláírva, de a vevõnek igenis papíron kell elküldeni? vagy papíron és elektronikusan is? És akkor melyik a bizonyító erejû?
Vagy az APEH honnan állapítja meg, hogy a számlát hol nyomtatták papírra? Vagy már készül az a jogszabálymódosítás, amely kötelezõvé teszi a számla tértivevényes és dokumentált postázását?
Vagy számlát ezek után csak megszemélyesített hologrammal védett, sorszámozott, papírra lehet DNS mintás festékkel nyomtatni?