OK. VAN rossz reklám. DE nem szó szerint kell érteni és nem személyre szólóan, közvetlenül. Szerintem azért szokták azt mondani, hogy "nincs rossz reklám" mert ha mondjuk valakirõl még szar dolgokat mondanak is, AKKOR IS beszélnek róla. ÉS lehet, hogy ez nem neked vagy nekem szól, de ha pl. egy futball sztár meghallja, hogy a brazil majmok balhéznak a hétvégén szupertelével lekapott tengeri hancúr miatt, akkor lehet hogy õ pont azt az asztalt kalapáló majmot fogja felkérni(vagy ha nem õt, hát egy másik asztalcsapkodó majmot), hogy ugyan csináljon már neki balhét mert azok a köcsög paparazzik levették, amint kefélgeti a múlt heti barna bukszát és legyen már levéve az internetrõl a sztori. ÉS az is valószinû, hogy minél többen olvasnak egy ilyen hülye sztorit világszerte, valakinek vagy valakiknek a zsebe annál jobban fog dagadni. Egy szóval CIRKUSZ ez a javából és a cirkuszban nem az viszi el a pálmát, akinek rohadtul az eget verdesi az IQ-ja, hanem aki egy kalap szarral is világra szóló balhét tud csinálni.