Az viszont biztos, hogy mióta az a 2 kötsög polgálmester elkezdte átalakítani a közlekedést, nos soha nem látott dugók vannak a városban.
Ott van példának okáért a körforgalom a tiszahídnál, na azt kellene falhoz állítani aki azt kitalálta (meg azt aki elfogadta)
Soha, még amikor a nem kis forgalmú 4-es fõút ment át a városon sem volt akkora dugó, mint mióta körforgalmat tettek le annak a jólmûködõ lámpás keresztezõdésnek a helyére (így persze bebüdösíti a belvárost, megye-, városházát, uszodát a sok várakozó kocsi)
Ja és persze (ezért) a kötsögök másodszor is nekivágnak dédelgetett álmuk megvalósításának, ami a fõút sétálóutcává alakítása. Két egymással párhuzamos (4 sávos) út megy át a belvároson (és végzõdik az elõbb említett körforgalomban) a volt 4-es, és az Ady(ez egy lakótelep meg piac, meg pláza/bevesárlóközpont, meg 2-3 általános közelében, meg egy fõsuli mellett, szóval az úton átszaladgálók száma nagy). Na szóval erre a kevésbé forgalmas Ady-ra akarják terelni Szolnok teljes áthaladó forgalmát, és a fõutat lezárni sétálóutcának, mert a kötsögök nem szeretik, hogy nagy a forgalum az ablakuk alatt.
Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy az eddigi hídon átjutási 20-30 perces idõ hiretelen 1 óra - és a mission impossible közé fog esni
Amit ezzel próbáltam leírni, hogy a dugók gyakran NEM az miatt vannak, hogy sok az autó, hanem mert el lett szarva a közlekedés, vagy eleve hülyeség amit kitaláltak a nagyfejesek.
Ja és hogy BP-en miért vannak nagy dugók a bevezetõ utakon? Mert azt az elvet követik drága közlekedésmérnökeink, hogy lassítsuk/dugítsuk a bevezetõ utakat (magyarán direkt), így a belváros járható lesz (az helyett, hogy nagyobb zöldhullámokat tennének az áthaladó forgalomnak, pölö Kerepesi-Rákózcin)