-8 után sokáig a Lágymányosi híd Pest felé (kerülés a Petõfin)
-Nagytétényi út a Rózsakertnél 16.30 után a qurva keresztezõdés miatt, majd ugye a Lidl is épül a közelében, utána már Budafokig fog állni a sor ... (kerülés a 6-os úton)
-Kosztolányi Dezsõ tér és környéke reggelente (kerülés a kis utcákon)
-Erzsébet híd reggelente (kikerülni lehetetlen, max. a kis utcákon átevickélni a Petõfire)
-M1/M7 bevezetõ állandóan (kerülni szvsz lehetetlen)
-Bocskai út felé délután 4 után (a köcsög MZS körtér miatt - kerülni nehéz)
-a rakpart délután 16 óra körül
-reggel a rakpart a Margit hídig Óbuda felõl (kerülni a Fõ utca felé, de ez is csak egy ideig jó)
stb.
No igen. Ha egy Suziki nem 1 forint lenne, akkor nem lenne ennyi autó. Ha roncskocsit nem engednének ki zöldkártyával, nem lenne sok dugó. Erre most elvileg már roncsot is be lehet hozni simán ...
Ha lenne ember betartani a szabályokat, akkor nem lenne sok dugó.
Ha nem qurnának ki sok 60-as táblát oda is ahová lazán jó a 90 is, akkor nem lenne sok dugó.
Ha nem lenne elcseszve egyes lámpák idõlimitje, esetleg lenne visszaszámláló rajtuk, kevesebb lenne a dugó.
Ha egyesek nem csorognának a lámpákig, majd mennének át pirosnál, míg a többi beragad mögöttük, akkor kevesebb lenne a dugó.
Stb.
A jobb zsaruk azzal szopatják a buszsávban közlekedõ faszokat pl. a Rákóczin, hogy amikor elkapják, nem megbüntetik, hanem beterelik olyan utcába, ahol csak visszafelé tud kijutni. Aztán állhatja végig az egész dugót újból. :) Megjegyzem: jó ötlet!