2. Nem a magyar piacon akar robbantani, hanem az amerikain és ott minden esélye megvan rá, hogy befutó legyen. Mint mondottam, hitelkártya mindenkinél (nem is egy), lakáson hitel, 2 éves elõfizetés már bakfitty. Az usaban ez így megy..
3. Ismét tengerentúl: Az emberek nem fognak szopózni (itthon egyszerûen hozzáértésnek nevezhetjük) a PDA-kal és egyebekkel, hanem bemennek egy Apple Store-ba, ahol nyomják az elõadást(!), ahol megtanulhatják az emberek, hogyan tudják használni az ott vásárolt terméket. (Nagy terem, kivetítõ, mikrofon, lépésrõl lépésre haladnak, emberek székeken, kezükbe a Mac lapos+ iPod és tanulják, hogy mit hogyan. Vicces, de igaz...)Van egy kütyü, amit pofon egyszerûen használhatnak és minden benne van. Ez fun. Ha a cég azt mondja, hogy csak akkor tudsz fun dolgot véghezvinni, ha egy ilyet veszel, csuklóból megveszi. Amerikai piac.
4. Mondhatjátok, hogy ez Magyarország. Itt nem a fun életérzés miatt születnek a pozitív hozzászólások, hanem azért, mert tetszik nekik. A többi pedig már pénztárca dolga. Ha mindkettõ pozitív iPod-iPhone-stb. szempontból, akkor a józan ész (ár-érték arány) háttérbe szorul, mivel erõsebb a tetszés.
Elvont példa: Van egy 120 kilós hölgy, picit csúnya, de meghívod egy sörre és már a Tiéd is. Van viszont egy csinos hölgy, aki ad magára és még nem is buta. Õt viszont egy sörrel nem lehet elcsábítani. Neki udvarolni kell, mozi, vacsora, érezetetni vele, hogy igenis fontos. Idõ+ pénz. IZLÉS dolga, hogy melyiket választod. Olcsón megkapod a 120 kilós aranyanyát, aki ugyanúgy emgtesz mindent Neked, amit csak akarsz, vagy költessz és kapsz egy szebbet, aki ugyanúgy megtesz mindent. Persze kereshetsz másik szebbet is, JOGOD van eldönteni, hogy kell vagy nem. Ön dönt.