"..akkor mit tanácsolsz olyanoknak, akik csak azért nem autóznak (nem olyan "zöldek", mint én), mert nics rá havi 50-100 ezer forintjuk.."
Tudom, hogy vannak szegény emberek. Sõt, még hajléktalanok is vannak. Nem sok tanácsot tudok nekik adni, mert örülök hogy még van munkám, és behúzom a fejem-farkam. Õk nem azért szegények, mert én autóval járok (nem a wc-re is).
Egyáltalán: kik azok az "autósok"? A zöldek állandóan úgy beszélnek róluk, mintha a felsõ 10ezer lennének. A gazdagok, akiket fejni és adóztatni kell, meg visszaszorítani, és ettõl a társadalom igazságos lesz. És ezt a mérhetetlen baromságot a sajtó felkarolja és kb. naponta jön le egy ilyen irányú cikk valamelyik napilapban.
Pedig az igazság ennek pont az ellenkezõje. Ma Magyarországon majdnem 3 millió személyautó van. Ezek többsége családi használati eszköz, tehát nem követünk el nagy hibát, ha mondjuk 2,5 embert számolunk 1 autóra.
Vagyis Magyarországon 7-8 millió ember él, akinek a családjában van autó. Ez nem a felsõ 10ezer! Ez a DOLGOZÓ KÖZÉPOSZTÁLY.
Ezen emberek többségének az autó vételára nem egy mellényzsebbõl kipengethetõ apróság! Évekig tartó spórolással, lemondással, tervezgetéssel és álmodozással jár egy autó megszerzése. Sok ember ezért dolgozik keményebben, mint egyébként, ezért vállal plussz munkákat.
Érdemes átgondolni ezt a részét a dolognak. Vajon miért ennyire erõs szükséglet az autó? Mert nagyon erõs szükséglet, ezt le kell szögezni. Nem sok olyan eszköz van, amiért az emberek többsége hajlandó évekikg spórolni, erõlködni, álmodozni.