Kevered a szezont a fazonnal. Az érintett jogszabály (Ekertv.) jó, de a hivatkozás nem.
Az Ekertv. 2. § l) pontja definiálja a közvetítõ szolgáltató fogalmát; ez lesz a UPC. Az elektronikus hirdetések küldésére vonatkozó szabályokat a 14. § tartalmazza, így különösen a 14. § (8) bekezdése, mely azt határozza meg, ki a felelõs a hirdetések közzétételéért. Viszont szintén még az értelmezõ rendelkezések közt szerepel egy lényeges pont az elektronikus hirdetés közzétevõje kapcsán (lásd az elõbb említett 14. § (8) bekezdés: a 2. § r) pontja kimondja, hogy a közvetítõ szolgáltató nem felelõs azokért a kéretlen hirdetésekért, amelyeket a hálózatát használva, tõle függetlenül küldenek ki. Pepitában ugyanez az eset, amikor én fogom magam és kiküldök 1000 SMS-t. Miért is a mobilszolgáltatómat kellene megb*szni az én szpemmelésemért?
Azt azért megkérdezném, hogy amilyen vehemenciával nekimentetek a UPC-nek, vajon ugyanekkora lendülettel a Mediacomm-ot is megkerestétek és rájuk borítottátok az asztal, hogy ezt mégis milyen alapon gondolja?