Hát, azért vannak olyan RTS-ek, ahol volt lehetõség igényes taktikázásra (ld. StarCraft, Act of War, Star Trek: Armada 1-2, most hirtelen ennyi jut eszembe).
Amúgy, ha nagyon kemény taktikai tervezést szeretnék, akkor vagy Rise of Nations-t kapok elõ (szigorúan "embertársakkal" játszva, nem AI ellen), vagy Civilization 4-et (igaz, az körökre osztott stratégia), ám ezutóbbi mindent visz (bár nincsenek benne ordenáré robbanások, de lehet hot seat-elni, közben pofázni a játékostárssal [ha legalább 3-an vagytok, az a legjobb, van idõ a körök között sörözni/filmet nézni/pofázni/satöbbi], valamint állati izgalmas. Két kedves barátommal már 2006 nyarának legeleje óta van egy még mindig be nem fejezett állásunk (igaz, nem éppen rendszeresen küldjük, hanem amikor idõ/energia/kedv van rá, és a három kombinációja azért nem olyan gyakori).