már írnak olyan programokat, csak elég keveset használunk belõlük. az egyszerûbb programok, mint pl a 7-zip is profitál a két magból, csak elég nehéz úgy szervezni azadatot, hogy meg is érje. pl ha sok kis file-t tömörítek, akkor a kétmagos procim 80%on dolgozik, mert a lemezkezelés lassú. a komolyabb, professzionális progik már jó ideje többszálúak (3D studia, photoshop) - ezek ahány plusz magot raksz alájuk majdnem annyival gyorsabban képesek dolgozni.
irodai munkánál nem hiszem, hogy annyira számítana a többszálas feladatvégzés, de ott is lehet úgy optimalizálni a progin, hogy pl az ablak ne fagyjon ki, míg maga a szövegszerkesztõ épp beemel egy 10 megás doksit.
szvsz a játékoknál kéne végre a motor fejlesztõknek felnõnie a feladathoz. új programozási stílusokat követelne, hogy a fizikát, Mi-t, animációt/renderelést tényleg szétválogassák külön szálakra és ne az legyen, hogy egymásra várnak a szálak. szerintem csak játék téren van komoly lemaradás.