Egyszerre amúgy 1 aktív hõs lehet (meg plussz 2 inaktív, bár ennek nemtom' pontosan mi értelme).. Ha egy hõs meghal, akkor újraélesztheted, tehát végleg nem vész el, csak plussz nyersanyagba kerül.
Azt kifelejtettem, hogy a hõs támadó és védóértékét csak tapasztalattal lehet növelni, a páncél és a fegyverkovács nem tuningolja õt. Ja és csak gyalogos és lovasból lehet hõs, szenátorból, telepesbõl, meg harcigépekbõl nem. :) Ja és a hõs nem tud rabolni nyersanyagot, vagyis szállítani nem, természetesen az alatta harcoló egyéb egységek tudnak.
Az oázisosdi macera lehet, mert a természetet is néha nehéz legyûrni, meg ha meg is van, utána meg is kell védeni (mint egy másik szövetséges városba, lehet küldeni egységeket védelemnek), plussz olvastam vmi olyat, hogy az oázison keresztül lehet támadni a várat. Gondolom ez azt jelenti, hogy az oázis és a várad közti utat nem kell lelépnie az ellennek, de nekem ez még nem tiszta, nincs oázisom. :) De persze hasznosak az oázisok, általában 1, vagy 2 típusú nyersanyag termelését növelik 25%-al, de van pl a nagy méretû búzamezõs (két nagy tábla búza a képe), az 50%-al növeli a búzát.