"Ha pedig a gepi intelligencia nem eleg ertelmes arra, hogy felismerje hogy ki tamadja akkor az a jatek pve-re nem nagyon alkalmas."
Amirõl te beszélsz ott a mobnak azt kell nyilvántartania, hogy mennyi sebzést kapott be. A WoWban meg ez csak egy komponens az adott pácienssel kapcsolatos agroszámítással kapcsolatban. Pl. figyelembe veszi az illetõ szintjét (minél kisebb, annál inkább utálja a mob), a heal agrot, az adott támadások düh-keltés szorzóját, stb. Persze ez a rendszer, mivel sok paramétert használ a te egyparaméteres, tökéletes rendszereddel szemben nyilván primitív. A blizzard meg tök hülye, hogy a te általad kitalált rendszer fel se ötlött bennük, ehelyet a bonyolult, szerverterhelõt használják.
"Jo pvp-hez pedig free attack kell, tehat fps-es gyors celzasu usd-vagd."
UT-t nyomtam 1 idõben, de nagyon hamar rá lehet unni. Botokra is, és ami a játék "csõdje" a wowhoz képest, hogy a PvPre is. Szóval a tiéd az egyik álláspont, a másik meg az, hogy ha nem csak 8 féle fegyver közül lehet válogatni hanem 8 class, classonként 20+ pvpben használható képesség, és mindemellett még a megfelelõen összeállított gear is fontos lehet, akkor ez lehet hogy nyújt annyi plusszt, ami elég jó ár a pontos célzás elvesztéséért.
"Szemely szerint azokat az mmorpg-ket szeretem..." Dobj össze rá mondjuk 10-20-100 MUSD-t, és írasd meg magadnak. Aztán majd meglátjuk hányan játszonak azzal, és hányan a WoWval. De ha nincs ennyi zséd, akkor elég abba belegondolnod, hogy hány neked jobban tetszõ MMORPG van a WoWon kívül, és hogyan viszonyul azok userszáma a WoWéhoz. Pedig a WoWért még havidíjat is kell fizetni ugyebár. Persze ez gondolom nem mérvadó, mert divat a sikeres dolgok fikázása.