"Amirõl te beszélsz ott a mobnak azt kell nyilvántartania, hogy mennyi sebzést kapott be. A WoWban meg ez csak egy komponens az adott pácienssel kapcsolatos agroszámítással kapcsolatban. Pl. figyelembe veszi az illetõ szintjét (minél kisebb, annál inkább utálja a mob), a heal agrot, az adott támadások düh-keltés szorzóját, stb. Persze ez a rendszer, mivel sok paramétert használ a te egyparaméteres, tökéletes rendszereddel szemben nyilván primitív. A blizzard meg tök hülye, hogy a te általad kitalált rendszer fel se ötlött bennük, ehelyet a bonyolult, szerverterhelõt használják."
Ha mob intelligens lenne, akkor nem lehetne ellene tank-okat hasznalni. Lehet hogy jo a szabalyrendszer, de arrol szol hogy kelljen a tank osztaly, nem arrol hogy mi lenne a jo.
"UT-t nyomtam 1 idõben, de nagyon hamar rá lehet unni. Botokra is, és ami a játék "csõdje" a wowhoz képest, hogy a PvPre is. Szóval a tiéd az egyik álláspont, a másik meg az, hogy ha nem csak 8 féle fegyver közül lehet válogatni hanem 8 class, classonként 20+ pvpben használható képesség, és mindemellett még a megfelelõen összeállított gear is fontos lehet, akkor ez lehet hogy nyújt annyi plusszt, ami elég jó ár a pontos célzás elvesztéséért."
Van olyan mmorpgfps ahol tobb szaz alapfegyver van, tobb kategoriaban, minden fegyver minden parametere attol fug milyen volt a keszito skill szintje, es tobb tucat kiegeszitovel lehet oket megpakolni. Egyik ilyen kedvencem egy altalam keszitett kezi ismetlo raketaveto volt, boltban nem kaphato specialis robbanotoltetes raketakkal, lezeres celmegjelolessel, amit csak egy nehezen beszerezheto vezerlochippel lehetett hasznalni. A fegyver boltban nem volt kaphato, dobni sem dobta senki, de ha az ember jatszott egy kicsit a rendelkezesre allo alkatreszekkel, akkor lehetett csinalni ilyet is, csak eltartott egy ideig amig megvolt a tervrajz, majd osszevadaszta az ember az alkatreszeket, osszeszerelte a komponenseket, majd a fegyvert es csinalt hozza loszert. Viszont felelmetesen hatasos fegyver lett... annak az egy karakternek a kezeben akinek keszult.
"8 class, classonként 20+ pvpben használható képesség, és mindemellett még a megfelelõen összeállított gear is fontos lehet,"
Viszont ha minden class minden kepessege elerheto mindenkinek akkor olyan karaktert rak ossze az ember amilyet akar. (na jo, egy max 10-es iq-val rendelkezo karakter nem fog kutatni) Viszont egy atlag support karakter (mernok), lehet jo harcos is (esetemben pisztoly specialista), aki pont annyit tud a magiarol, hogy magat gyogyitsa es javitsa a sajat harci kepessegeit, meg mondjuk egy bonyolultabb cucc osszerakasakor azt, hogy az vegul mukodjon (ertsd: construction success rate). Viszont ha van kedve akkor megtanulhat mast is, pl. annyi nehezfegyver kezelest, hogy tankot tudjon vezetni, vagy annyi orvostudomanyt hogy legalabb a sajat chip-jeit be tudja pakolni. Vagy eppen fozni... Igen ez tenyleg csak poenbol volt, de egy klan talalkozon a hazi keszitesu patkany ragu meregzo noveny korettel es ugyancsak hazi palinkaval kihagyhatatlan volt. Az, hogy a szabalyrendszer szerint az alkohol hatott is mar csak a jatek stilusabol kovetkezett. (pl. az mob csovesek es punk-ok is gyakran hasznaltak olcso drogkent)
"De ha nincs ennyi zséd, akkor elég abba belegondolnod, hogy hány neked jobban tetszõ MMORPG van a WoWon kívül, és hogyan viszonyul azok userszáma a WoWéhoz."
Wow szintu jatekbol van par ingyenes (item mall-os) es ott 15 es 25 millio fo kozott van az atlagos jatekosszam. (es mivel van mibol valsztani ezert a teljes jatekosszam megoszlik koztuk) Csak koreaban es kinaban egyutt tobben jatszanak mmorpg-vel mint ahanyan wow-oznak az egesz vilagon.
A kedvenc mmoprg jatekaimmal meg csak par 10 ezren jatszanak, leginkabb a nehezseguk miatt, igy viszont van mod a jobbak kozze kerulni. (foleg egy kozos vilag eseten)