"Kvp: Ordít rólad,hogy WoW-ot max 10 méterrõl láttál 2 percre,igy fikázni azért eléggé cinkes,nem gondolod?"
Sajnos kozelebbrol lattam mint kellett volna (beta). A kezdeti hibakat, mint egymason valo atrohanas es a teljes crafting rendszer hianya mar tobbe kevesbe javitottak (a mokus pl. aranyos), de sajnos maga a rendszer meg mindig nem uti meg csak egy atlagos azsiai mmorpg szinvonalat. A grafika meg meg mindig egy gf1-es szinje. A fizika hianyat mar ne is emlitsuk. (egy mmoprgfps-ben illik hogy legyen pl. valos lovedek ballisztika) Jateknak jo, de csak annyira mint barmelyik masik ingyenes azsiai mmorpg jatek. A szabalyrendszer pedig eleg primitiv, leginkabb egy kartyas szerepjatekra emlekeztet a 'szerezd meg mind' szinvonalan (szvsz. meg a magic the gathering is jobban ki van talalva). Amik koztudottam olyan messze vannak a valodi szerepjatekoktol mint a wow egy jo minosegu mmorpg-tol. A gem-ek pl. most hoztak be azt a felszereles egyedive teteli lehetoseget ami az elso idokben hianyzott. Az, hogy van drop only cucc szerintem hiba, igy csak azok tudnak jo felszerelest szerezni akik sokat jatszanak instance-ban, amihez klan kell, tehat fix jatekido. Minden cuccnak legyarthatonak kellene lennie. (tehat szvsz 1:1 harcos / tradeskilles arany lenne az egeszseges) A skill tree pedig nagyon diablos, ami szerintem nem jo, mivel igy mindenki ugyanazokat fogja fejleszteni. Ha lehetne kombinalni ezeket is (tehat skill vagy spell letrehozas, mint mondjuk az oblivionban) es ezetket lehetne akar arulni is akkor szerintem jobb lenne. (igen van olyan mmorpg amiben lehet sajat spell-eket is csinalni, egyedi hatassal ami igy unique lesz) Szerintem egy jo mmorpg-hez legalabb 4-500 skill/spell kell minden jatekos szamara amibol mindenki kivalogatja az a 4-5-ot ami neki tetszik. A celzasi rendszer pedig rossz, miert csak area of effect-el lehet tobb ellenfelet tamadni? A friendly fire hatasairol meg ne is beszeljunk...