"a BC-ben, hogy azokat a mobokat kell kiszedni elsõként, amelyik heal-elni tud, mert ha nem igy teszel, véged lesz. neked is, meg a csapatodnak is"
Es ezt a tobbiek hagyjak is? Igaz, hogy van csoport aggro, de nem egy jo strategiarol van szo, hanem csak script-ezesrol. Ha egy csoport mob hagyja hogy a legfontosabb karakteruket szedd le eloszor es ezt ugy teszi, hogy ok kozben nem szedik le a jatekos csapat fontos karaktereit (pl. healer) akkor az vagy el van szurva, vagy szandekosan konnyu, hogy minel tobben jatszanak vele.
"ja jogos, ha nem igy van, nem fogod tudni megcsinálni az instát..."
Ha alapbol egy atlag mob nem azonos erteku egy atlag jatekossal, tehat nem egyeznek meg a veszteseglistak, akkor az az instance konnyu. (jo esetben tehat kb. azonos mennyisegu halott kellene mindket oldalra) Egyebkent az egesz instance otlet elegge lerontja az mmoprg hangulatot. Igy tobbnyire csak mindig ugyanazokkal az emberekkel jatszol. Erdemesebb lenne egy klan haboru szeru endgame, ahol van pvp (player vs player) es cvc (clan vs clan) esetleg faction vs faction. Mindharom van a wow-ban is csak megis az instance-ok jelentik az endgame-et, ahol nem az ugyesseg hanem az xp es a cucc megszerzese szamit. Nem egymas varosaira megy a raid hanem az instance-okban.