Most nincs kedvem mind a 28 csúsztatásra rávilágítani amit írtál, mert mások már finoman megfogalmazták, hogy jelentõs részük orbitális baromság. De csak 1, hogy lásd mirõl van szó:
"A wow nagy es szinte egyetlen elonye hogy az osenek tekintheto warcraft jatekok tortenete es vilaga miatt nepszeru."
És SW Galaxies hol van? Meg Matrix online? Meg a másik sok100 játék, ahol megvették a húzónevet, és kiadós bukta lett belõle? A WoWnak van egy húzóneve persze, a Warcraft, ami azonban stratégia, nem pedig rpg. Jó, fantasy stratégia, de akkor se rpg kicsit sem. Aki stratégiát szeret nem feltétlenül szereti az rpg-t, sõt. Sikeres stratéiga az tény, de stratégiát eleve kevesebben játszanak mint FPSt, vagy akár mozifilmet néznek. Akkor meg hol itt a hûdenagy húzónév? Egy Doom online vagy Quake online vagy Unreal online hol van? Mindegyikkel többen játszottak mint a Warcrafttal. Ha olyan triviális megcsinálni egy MMO FPSt akkor hol vannak ezek a húzónevek? Sehol. És addig nem is lesznek, amíg minden tekintetben fel nem nõnek a Bliz szintjére. Cseszheted az ûber tradeskil rendszert, ha egyszer az emberek nem tradelni akarnak munka után hanem lõni. Kit érdekel a pontos célzás meg a techológia fölény, ha mondjuk sz.r a marketing, és senki sem tud a játékról? A WoW azért sikeres, mert a Bliz minden területen kibaszott jót nyújtott, nem csak egyben kivállót, a többiben meg csapnivalót, mint az általad sorolt összes ellenpélda.