"Sztem a WoW nem fejlesztem semmilyen készséget,csak odamész a mobhoz,és ütemesen nyomod a spell/attack gombod meg a healt."
Ja persze, biztosan. Egy olyan mobnál ez tutira mûködik, amelyikbe 100+ bele kell lõnöd, õ viszont 3 ütésbõl kinyír.
"de mondjuk a Gothicban pont az a jó,hogyha mondjuk közelharcos karid van,akkor meg kell tanulni bánni a fegyverrel még az ütésre is több variáció van(pl.:balról,jobbról,hárítás....)"
Jó, számolgassunk kicsit. Amit te írsz, ahhoz kell mondjuk 50msec alatti ping. Országonként 1-1 géppark, mivel nemzetközi ping idõ sose lesz ilyen jó. Ezenkívül a moboknál és playereknél is kell 50x ennyi anim mint most. 4G helyett 200G. Ha bejön 1 új terület, új mobokkal akkor 200M patch helyett 10G. Ezenkívül a tereptárgyaktól kezdve a mobok pajzsán keresztül minden 3D object metszését vizsgáljuk az animációknál. Minimum config 4db 4 magos xeon, 16G memória. Tessék, megvan a Gothic szintû MMORPGd. Van worldwide kb 10 ember akinek a gépén el is fut.
Most már leesett miért nem ilyen a WoW? Az ok, hogy valakinek nem tetszik, meg szerinte szar - jólvan, ne játszon vele, játszon mással, vagy csináljon amit akar, ki nem sz.rja le. De amikor valaki hûdekurvanagy game developeri tapasztalattal meg akarja mondani a frankót, hogy hogy volna jó, az enyhén szólva nevetséges.