De basszus, az ilyet utálom, nem hogy hûséges ügyfélként több kedvezményt kapnék mint aki 2napja ügyfelük csak, hanem jól megbüntetnek érte... Mondjuk itt a chello annyiból korrektebb h az emelést egy idõben végzi el azzal, mint aki új ügyfélként rendelné, de amikor még axelero néven volt netünk akkor megrrendeltük a kemény 512es vonalat havi 13ér, kb 3hónappal késõbb ugyanez már csak 9ezerbe került, és nem h a meglevõ ügyfeleknek kedveztek volna, hanem csak az újak betoborzásával foglalkoznak.
Ez rossz politika! Szerintem én érek legalább annyit a cégnek mint egy msot belépõ, mert nem csak a tagszám növekedésével kéne foglalkozni, hanem azzal is h ha vki nem elégedett akkor kilép, ergo taglétszám csökkenésével... Sajnos de - asszem 1hónapja nem lehet már tõlük internetem, tehát errõl már lemaradtam, de nem is tudom hol a szerzõdés szal ami a legszebb nem is tom mikor jár(t) le :D Viszont ami a tény h nekik eddig is mindig értékes ajándékaik voltak ellentétben a többi adsl szolgáltatóéval (tréonlány: x összegért kölcsönözhetsz filmeket a saját tékájukból a neten) szal valszeg új ügyfélként kell majd belépnem újra, addig pedig kibírom net nélkül...