Mit lehet tenni ez ellen? Mondjuk fejezd be az ellenpropagandát!
Pedig még csak most melegedek bele. (Mondtam már, hogy a legtöbb RPG-ben (a papír alapú AD&D-tõl a WoW-ig) Pap karakterem volt? Meggyõzök én mindenkit mindenrõl. :D) ^^
Vagy csak szimplán a sötét oldal erõsebb... :P (Tudom, ez nem megoldás)
Ez is egy lehetõség, vagyis hogy a kevesebb játékosnál valahogy kiellensúlyozzák a dolgot, például több életerõvel bírnak (WoW-ban is volt erre példa - Wintergrapsban találkoztunk olyan Druiddal, amelynek több százezer hp-ja volt emiatt - vagyis kb. megölhetettlen volt, mint egy Bossfight. :D).
Persze elég illúzióromboló lenne.
Ha mondjuk az ember végtelenedik szinten válhat csak szpészmarínná, az már be is lövi az SM-ek erejét "reálisra". Mondjuk olyan fejlõdési fákkal, hogy paraszt-guard-sm, paraszt-techpriest-techmarine, paraszt-psyker-librarian, ork-nob-warboss/kommando stb.
Ez viszont azért lesz probléma, mert csak az ûberkockák számára lesz elérhetõ az SM... Valahogy sose kedveltem azt, amikor a 7/24-ben játszó emberek félistent játszhatnak csak azért, mert kigrindelik a szükséges dolgot (SWG-ben a korai idõk Jediei esete).
Meg lehet ezt dizájnolni faszára, kérdés, hogy sikerül-e nekik?
Pont ez a kérdés, hogy egyáltalán meg lehet-e csinálni normálisan... Mert efelõl vannak nekem kétségeim. :)
Bár én olyan megoldást tudnék elképzelni, ahogy az asztali/táblás játéknál van. Egy SM pontértéke 20-30x-sa egy átlag IG vagy SO karakternek...