A fõ probléma az, amit sok más MMO esetében is láthattuk. Megjelenés -5 évben kitalálnak valamit. Megjelenés -4 évben átdolgozzák az egészet, mert hardware/software szinten nem tudják megvalósítani az elõzetes elképzelést. Megjelenés -3 évben új fõ desinger kerül a project élére, aki kidobja az egész addigi munkát, mert teljesen más elképzelései vannak a játékról. Megjelenés -2 évben az elsõ Alfa teszteknél megint teljesen átdolgozzák az egészet, mert az Alfa teszterek nem elégedettek a látottakkal. Megjelenés -1 évben a Béta tesztelés alatt kiderült, hogy rohadt kevés a content, rohadt bugos az egész játék és a legutóbb felvázolt koncepció nem jön be a játékosok többségének. Aztán megjelenik a játék, amely nincs kész, nincs benne elég content, hemzseg a bugoktól, és nincs mögötte egy átgondolt, életképes koncepció.