A legutóbbi mmo, amivel játszottam, ott nem volt ilyen gond, max annyi, h pvenúboknak készült (rift).
Egyfelõl nem azt írtam, hogy minden, hanem azt hogy sok más, másfelõl a Rift koncepciója is folyamatosan változott az idõk folyamán, és a megjelenéskor is állandóan fel/eltüntek dolgok (pl. a 10-es insták kilövése induláskor).
A PvP vs. PvE vitába meg hagy ne menjek már bele, anno a Rift topicban kifejtettem a véleményemet, aki megértette az megértette, aki nem az meg nem. :)
A PvP "lényeg" szerintem ott fog elhasalni, hogy borítékolhatóan drasztikus lesz a Space Marine / Imperial játékos fölény, szóval a jó öreg balance kérdést nem fogják tudni megoldani NPC-k bevonása nélkül. Vagy legalábbis heveny kétségeim vannak a felõl, hogy képesek lesznek rá.
Hozzá kell tenni, hogy túl keveset tudunk továbbra is a játékról ahhoz, hogy mély következtetéseket vonhassunk le.