Ha felállítottál egy problémát, van egy megoldás, ami lehet hogy nem tökéletes, de megoldás. Még mindig jobb hogy malmoznak, mint az hogy a káosznak mindig 5:1 túlerõ ellen kell játszania. Ki tudja, a malmozás segít abban hogy kipróbálják az SM megszállottak a káoszt.
No-no. :)
Elfelejted, hogy én felvetettem a saját "megoldásomat", az NPC-k alkalmazását. Igen, ez egyfelõl sznetségtörés a HC PvP'erek számára, másfelõl megköveteli, hogy legyen egy korrekt AI programozás. De szvsz csak így lehet garantálni a probléma korrekt kezelését. Azt nem lehet elvárni, hogy a játékosok olyan fajjal / kaszttal játszanak, amelyik nem szimpatikus nekik.
Másik oldalról megközelítve pedig ha egyszer RPG elemek is lesznek benne, akkor meg miért húznának "új" karaktert, ha õk éppen a "rendes" karakterükkel akarnának játszani?
A játék továbbra is arról szól, hogy a játékos jól érezze magát, jól szórakozzon. Nem pedig arról kellene szólnia, hogy alkalmazkodjon játéktechnikai szabályokhoz. Hangsúlyozom, játéktechnikai és nem a világra vonatkozó szabályokhoz, az ugyanis más tészta. Legalábbis a saját meglátásom ez. :)
Az hogy a DoW RTS, szerintem irreleváns - mivel WH világ, nyilván hasonló rajongótáborról van szó.
Igen, de alapvetõen mégis birodalom beállítottságú volt a legtöbb DoW epizód és kiegészítõ. Nincs igazam? :)
A DoW elsõ része esetén pedig ugye nem volt karakterépítés emlékeim szerint, tehát ott még nem okozott akkora törést, ha más fajjal játszott az ember.
Mert nem olvastál egy olyan regényt se ahol ez nem történt meg? Pont a Blood Angelek mûködtek együtt esetenként eldákkal :D És rémlik olyan sztori is, ahol pl a tyranidák ellen összeállt két faj, IDEIGLENESEN.
Olyanról azért nem tudok, még regényben sem, hogy a Káosz Kultistákkal szövetkeztek volna. :)
Hórusz idején tonnaszámra találkozott a birodalom az újraegyesitési háborúk alatt rengeteg idegen fajjal (és írtotta ki õket). Tessék csak elolvasni a Horus Heresy elsõ pár kötetét.
dronkZero leírta ezzel a problémát. A "nagy" fajok közül azt hiszem csak az ûrorkokkal találkoztak a Horus Heresy idejéig.
Eldák? Úgy irtják egymást a házak mintha muszáj lenne, intrika a köbön az egész faj. :) Tyranidákról nem tudok, de megtörténhet, végülis kaptár intelligencia meg bolyszellem.
Intrika az van, de emlékeim szerint irtani egymást éppenséggel nem szokásuk. Már csak azért sem, a lélekkövek a hajóvilágokhoz tartoznak, egy Biel-Tan lélekkõvel egy Ulthwé nem tud mit kezdeni. Legalábbis ha ilyen téren nem történt valami nagy változás. :)
Az a baj, teljesen bebetonozod a WH világot, hogy minden fekete fehér, pedig az egész szürke mint a fene. Ami ötleteket felvetettem azok az én, cseppet sem kreative agyamból jöttek elõ, illusztrálva hogy ha én képes vagyok áthidaló megoldásokat találni, akkor vajon mire lehet képes egy GW által supportolt designer csapat.
Ettõl félek én is. :)
Igen, egyébként azt töredelmesen beismerem, hogy én nagyon-nagyon merev nézeteket vallok a Wh40k világával kapcsolatban. :)
Aztán SM vs SM harcra egyfajta megoldás lehet kisebb chapterek bevezetése, akik háborúkat vivnak egymással. Nyilván nem az Ultramarines az Imperial Fisttel, hanem vmi mellékág.
Ismétlem magam, még akár vadonatúj rendek bevezetésével sem lehet azt elfelejtettni, hogy ûrgárdista rendek harcolnak egymás ellen. Életre-halálra. Maga a Horus Heresy egyik legnagyobb sokkja pont az volt, hogy az ûrgárdista rendek egymás ellen fordították fegyvereiket. Még az amúgy egymást rühellõ rendek is, mint az Ûrfarkasok és Sötét Angyalok sem életre-halálra vívják a preztizs küzdelmüket a közös csaták elõtt.
Szóval, vagy a hardcore fanok lázadnak vagy az újoncok? :)