Gondoltam, hogy régen másképp volt, azért írod... Retcon sosem szép dolog, nem is értem, miért csinálják GWék folyton.
Igazából az Orkokon túl máshol nem csinálták emlékeim szerint ilyen szinten. A káosznál voltak finomítások, az Eldák is inkább csak kaptak, mint vettek el tõlük (bár a Dark Eldar-okat a mai napig nem tudom hová rakni... hogy minek kellett egy új fajt behozni így...), és így tovább.
Egy csomó mindent meg nem is lehet, mert 40k kívül nem is létezõ, kreált szavakkal van tele az egész.
Agree, but then what? Start to write in english then? :)
Abból a szempontból mondjuk tényleg gáz, hogy így a kutya sem tudja, hogy mire gondolna az ember - ha nem lenne ott mögötte az angol eredeti jelentés :)
Nem igazán értem, mi az a hatalmas probléma a kasztrendszerrel.
Fixx, nem ad mozgásteret az egyéniséghez. Szigorúan behatárolja azt, hogy mit csinálhatsz, és ha menet közben szeretnél váltani, akkor kezdhetsz egy új karaktert.
Sokkal jobban szeretem a sandbox szerû fejlõdést mint az eredeti SWG vagy az EvE féle megoldás. Ott valóban a szívemen viselem a karakteremet, és nem fogom azért eldobni, mert hirtelen más irányultság kezdett el tetszeni...
Mindenki ugyanolyan egysíkúan unalmas karaktert visz.
Legalábbis a fílingje ez a dolognak.
Hogy mindenki unalmas egy síkú karaktert visz, az egyfelõl a játékosoktól függ, én Eve-ben két tükör (közel azonos skilltáblára építõ) karaktert csináltam, és akkor is Matarra koncentráltam, amikor mindenki más Caldari vagy Amarr hajóval volt körülöttem. Nekem ezek tetszettek úgy háttér mint külsõ terén, és tettem rá, hogy messze az enyém volt a legkisebb DPS / legrosszabb tank (naja, nekem is kellett a legtöbbet ugrálnom emiatt. :P).
Az "unalmas" karakter dolog a kaszt rendszer maga. Az nem unalmas, amikor minden "tank" ugyanúgy néz ki, lemásolják egymás buildjét, és így tovább?
Ha jól van megcsinálva a játék akkor a szépsége pont az, hogy olyat alkothatsz, ami a legjobban tetszik neked. Szó se róla, elfogadom, hogy ez viszont elrémiti azokat, akik a hátuk közepére kívánják ezt a fajta szerepjáték-elemet, és a "fejlõdés" alatt beérik azt, hogy idõrõl idõre megnõ a max. hp-jük, meg kapnak egy-egy támadásfajtából egy magasabb szintût...