. és ha kiadok már egy játékra pénzt ahol majd lövöldözhetek meg stb. akkor vagy egy BF vagy MW-t veszek ha meg ilyen fajta játékot akarok akkor meg MMO.
Izlések és pofonok. A BF3 után én eldöntöttem, hogy többet olyan játékért pénzt kiadni nem vagyok hajlandó. Egy ArmA3-ért még esetleg. Viszont egy Warhammer 40k játékért gond nélkül...
Mármint az miért jó ,hogy fognak csinálnak egy egyedülit aztán multizzál. akkor inkább a spacemarinet fejlesszék ha már ez a sztori az alap, de egy csõd szélén álló cégnek egy singlet csinálni és multi servereket fenntartani. nem lesz nyerõ dolog. Ellenben az mmo-ért az is oda lett volna aki nem annyira Wh fanatikus ,hogy a single-t is megveszi.
Ezt mi alapján állítod? Ott van az STO mintapéldának. Iszonyú erõs IP a Star Trek, ráadásul MMO játék volt - valahogy mégse tudta felcsigázni a játékosokat.
Hiába van ott a Warhammer IP, ha rosszul csinálják meg, akkor a fanatikusok SEM fognak vele játszani.
Amúgyis jönni fognak hasonló környezetben jatszódó ilyen jatekok és jó mondjuk én megvehetem ezt si azt is,de otthon sokan nem dobálóznak a pénzzel és lehet nem veszik meg.
Mégis milyen "hasonló" környezetben játszódó játékokra gondolsz? Hasonló IP-t elég nehezen tudnék mondani, talán a GW által sikeresen felakasztott Mutant Chronicles-t...
Ellemben a gyártó valami szinten kötelezheti a felhasználót ,hogy vegye meg ha MMO online! Szól a THQ jobban jarna ha meg se csinálná majdnem hogy. Amúgy nagyon nagyon kár érte.
Most kezdjük el sorolni a becsõdölt, bezárt MMO játékokat? Mert aztán attól, hogy MMO játékot csinálnak, még önmagában nem lesz sikeresebb, mintha Single-t csinálnak.
Viszont jó single játékot sokkal könnyebb és olcsóbb csinálni, mint egy jó MMO játékot...
Nekem meg akkor is az a véleményem ,hogy inkább ha ilyen anyagi válságban van a THQ. mért nem adja el a WH gyártási jogát vagy adja át másnak aki meg is csinálná.
Ismét a Star Trek Online-t hoznám fel példának. Hiába iszonyú erõs az IP (a Warhammer 40k-t oda és vissza kenterbe veri), mégse kapkodtak, kapkodnak érte. Honnan veszed, hogy a Wh40k IP-ért sorba állnának?
Ott van a Battletech példája. Iszonyú erõs IP, amely hosszú ideig egy eléggé tõkeerõs cégnél volt (Micosoft), mégis amíg nála volt, mindössze egy erõs közepes MechWarrior 4-et és két bõdületesen csalódást keltõ Mech Assault-ot hoztak össze.
Most is két független fejlesztõ cég próbál az IP-bõl valami hasznos dolgot kihúzni...
Mint sem singlell kiszúrja a szemüket azoknak az a embereknek akik WH MMo-ra vártak .
Mennyien várnak egy jó klasszikus Star Wars MMO-ra (a Galaxies hajdan volt igazi énjének utódjára), hányan várnak egy valódi, korrekt Star Trek Online-ra (és nem olyan rémségre, mint amit kihoztak ezen a néven?), hányan várnak egy jó Dune MMO-ra (még egy iszonyú jó és erõs IP), soroljam tovább?
Igen, egy valóban jó Warhammer 40k MMO-nak én is nagyon-nagyon tudnék örülni. De ha nincs rá pénz, és helyette kihoznak egy jó Wh40k Single-t, még mindig jobb, mintha rágörcsölve kihoznak egy Flagship-szinvonalú hulladékot. És itt is mély hit beszél belõlem, hogy az új Warhammer 40k játék, ami hajdan a DMO-nak indult, valóban jó lesz...
Jó ha neked teljesen megfelel a single akkor neked ez nem rosz hír, de ez így akkor sem jó húzás.
Amennyire a nyilatkozatokból ki lehet venni, három fõ választási lehetõségük volt:
1.: Úgy anblokk elfelejteni az egészet, nincs Wh40k játék.
2.: Kihoznak egy félkész, vagy erõsen hiányos állapotú MMO-t, amit a szûkös keret megenged.
3.: Átkonvertálják az egészet single playerre.
Nincs 4. és további opció, mert ha lett volna valaki, aki reálisan befektetett volna a DMO-ba, akkor arra sort is kerítettek volna. De nem volt ilyen, tehát a fenti verziók maradtak. Ebbõl még úgy vélem, mindig a 3. a legvonzóbb...