Hm, hát írtam is, hogy "hagyományos" fejlõdõs-skillezõs-questelõs MMORPG-nek elég nehezen tudom amúgy is elképzelni a 40k-t, szal így a balanszolást még kevésbé. Eleve azzal van bajom, hogy hogyan gondolták a fejlõdést, milyen skilleket kapna egy sima tactical SM, stb. Õszintén nem vágom túlságosan az MMORPG-t, mint mûfajt, ahhoz, hogy érdemi ötleteim legyenek.
Ha valami MMOFPS/TPS lenne, akkor lehetne játszani a respawn idõvel, korlátozni az überegységek spawnhelyeit, számát. Az mûködhetne. Ha mondjuk az SM ritkán spawnol, vagy messzire, a kis talpas IG-k meg akár egymásra, akár elõretolt spawnpontokra, és fõleg gyorsabban, mint az SM, az szerintem hatékony korlátozás lenne. Cserébe SM-nek lehetne apothecary, aki éleszt, mint a medik BFben, de csak pisztolyt meg kardot kap. Ilyesmi.