Mutass nekem az elmúlt 15 év termésébõl egy MMO-t, amire szeretnéd hogy hasonlítana egy jövõbeli W40K MMO!
Az eredeti SWG. A legjobb, skill alapú fejlõdési rendszere volt, amit eddig láttam, és a legjobb szociális rendszere volt a maga korában.
Warhammer 40k licensznél súlyosabb cuccokkal is bebuktak a készítõk(ami azt illeti egy Warhammer Fantasy linceszes játék már épp 4 éve vegetálgat a piacon..),
A WhF-rõl mennyit tudsz? A maga szempontjából egy nagyon is jól felépített játék volt, adta a hangulatot, ám a fejlõdési rendszere idejétmúlt és zagyva. A szomorú az, hogy létezik egy irgalmatlanul jó Warhammer Fantasy Roleplaying game (tada... meglepõ módon nem szint alapú fejlõdési rendszerrel), és a fejlesztõk konkrétan nem azt vették alapul. Mert volt egy saját, bejáratott rendszerük a Dark Age of Camelot, és azt ületették át WhF-re. Nem jött be...
épp 2 napja jelentették be hogy a The Old Republic is átmegy(legalábbis erõsen afelé halad) F2P MMO-ba, pedig azt az egyik legértékesebb scifi licensz alapján az egyik legjobb RPG fejlesztõ csapat, a második legnagyobb kiadó szárnyai alatt dobta piacra.
A legértékesebb Sci-Fi licenc a Star Wars classic era, a TOR meg ugye a KOTOR érában játszódik. Szóval a világ stimmel, az éra nem. Csendben jegyezzük meg, hogy volt egy korrekt kis classic érás MMORPG, az SWG, ami egész jó volt addig, amíg a SOE ki nem találta, hogy õ márpedig WoW-klón felé akarja eltolni. Katasztrófa is lett...
A Bioware single-player RPG-k terén jó. Volt. MMORPG-k terén csináltak egy olyan játékot, ami Single-player játéknak jó lenne. MMORPG-nek kevésbé. Hogy most ezért mennyiben felelõs a fejlesztõ, és mennyiben a kiadó, az már más téma.
Nézd, verhetjük még a nyálunkat pár tucat hsz-en keresztül, de a THQ nem fog neked Warhammer MMO-t csinálni, live with it.
Te voltál az, aki trollkodással nekiálltál felzavarni a topicot, ezek után ha nem mindenki ért egyet veled, akkor fogadd el, és ne pattogj miatta.
WHII Online-ra meg inkább semmi ne hasonlítson, azon túl hogy MMO-ba bújtatta a Battlefield 1942 érzést, egy gyenge játék volt. Egyedi szó se róla, de meh.
Megbocsáss, de úgy hadoválsz itt össze-vissza, hogy közben zöldségeket hordasz egymásra. A WWII Online konkrétan 2001-ben nyitott, egy évvel a Bf1942 elõtt...