Aki fel van iratkozva, az most kapta az elsõ hírlevelet. Ez van benne zanzásítva:
-David Ghozland kreatív igazgató nyom le egy kis köszönöm szöveget, hogy támogatjuk a játékot, és a szokásos szöveg, hogy ez a TE (mi) játékod (játékunk) lesz.
-Hamarosan valamilyen módon (fórum?) megoldható, hogy a fejlesztõkkel beszélhessenek a fanok, és kifejthessék nézeteiket.
-Noha MMORPG-nek van meghirdetve, nem klasszikus MMORPG-nek tervezik a játékot, példának az EvE online-t hozzák fel. Nem lesz hagyományos értelembe vett szintezés és questek.
-Amit leírnak, az alapján a játékmenet valamilyen szinten sandbox-szerû. Nincsenek meghatározott célok, hanem szabadon lehet dönteni, mit csinálsz. Mész a frontvonalra, a háttérországban cirkálsz "kommandózó" ellenfelek után, vagy te magad (avagy csapattársaid) ötlete alapján megpróbáltok átsurranni a frontvonalon, hogy az ellenfél hátországában stratégiai pontokra csapjatok le.
-A fejlõdés "horizontal" (vízszintes) szinten igyekeznek tartani, amennyire csak lehetséges. Ez annyit jelent papíron, hogy a fejlõdés noha szükséges (hogy érezze a játékos, hogy elért valamit), de nem lesz olyan, hogy egy LvL60-as poénból kaszálja a LvL1-es noobokat le. Ez a PvP orientált játékmenet miatt elfogadhatatlan. Példának a Wh40k táblás játékot hozzák fel - a karaktert építjük, nem pedig isteneket hozunk létre.
-Nem "content-heavy" (tartalomban bõvelkedõ) játékmenetre fekszenek rá, hanem "gameplay oriented"-re (játékmenetre fókuszáló). Ez roppant érdekesen hangzik, és ismét a sandbox-érzést erõsíti. Azt írják, hogy lesz természetesen környezeti befolyás, narráció, de alapvetõen a community és a tyranid invázió hajtja elõre a játékot.