Q) Minden kaszt el tudja pusztítani a jármûveket (tankokat), vagy csak a Heavy-k?
A) Brent: Mindegyik kaszt képes rá, csak a Heavy-k jobbak ebben.
Q) Mekkora lesz a Predator (egy birodalmi tank) személyzete.
A) David: A lore szerint két fõs, de vizsgáljuk, hogy négyre emeljük.
Q) Mikor láthatunk a játékból videót?
A) Miguel: Még nagyon-nagyon az elején vagyunk a fejlesztésnek (pre-production szinten valójában). De pár hónapon belül már remélhetõleg be tudunk mutatni valami ízelõt abból, mi várja az Eternal Crusade-ben a játékosokat.
Q) Lesz-e és ha igen mikor Támogatói/Elõvételi/stb. opció?
A) Miguel: 2015 elejére van ütemezve az Open béta, az elõtt tervezzük az elõvételi opciókat.
Q) Mikor fog az 5. frakció feltûnni?
A) David: Egyesével mutatjuk be õket, majd sorra fognak õk is kerülni.
Q) Lesznek-e káosz mutációk és ajándékok (gifts) a játékban? Ha igen hogy lehet õket megszerezni?
A) Brent: Igen, tervezzük, és várhatóan a csatatéren lesznek elérhetõek. Minden káosz karakterosztály számára elérhetõek lesznek.
Q) Milyen harcterek lesznek?
A) David: Négy felszíni harcteret tervezünk, Sivatag, Hósivatag (arctic), Mérsékelt égöv és Dzsungel. Viszont a felszín alatt (underworld) még ennél is változatosabb világok várnak!
Q) Lesz démonidézés a káosz részére?
A) Brent: Induláskor nem. De... ez egy elég ikonikus része a káosznak, szóval...
Q) Lesz lehetõség arra, hogy két frakció ideiglenesen összefogjon egy harmadik ellen?
A) David: Igen, akarjuk, hogy lehetõség legyen ideiglenes szövetségekre, amikrõl viszont a frakciók legmagasabb szintjén döntenek. A terepen viszont rajtad áll, hogy együttmûködsz, vagy sem...
Q) Lesz lehetõség "házakra"? Egyéni dolgokra?
A) Steven: Természetesen! Minden játékosnak lesz egy saját kis szobája a bolygó körül keringõ ûrhajón, amit õ rendezhet be. A szakaszoknak (squads) kis termei is lesznek. A Csapatoknak (Strike Force), vagyis a guildeknek pedig egész Strike Cruiserjük lesz!
Q) Játszhatóak lesznek a Grey Knight-ok?
A) David: Induláskor nem, késõbb esetleg...
Q) Asszimetrikus vagy szimmetrikus lesz a fajok kasztjainak kialakítása?
A) Brent: A kasztok között a legnagyobb hasonlóságot a Chaos Space Marines és a birodalmi Space Marines mutatja majd, de minden faj jelentõsen eltérõ lesz, külön játékstílusokkal, lehetõségekkel.
Q) Az ûrgárdista rendeknél csak a fõ rendek (Blood Angels, Ultramarines, Space Wolves és Dark Angels) lesznek elérhetõek, vagy az alrendek (helyesebben, a second founding) is? Lehetõség lesz-e a páncéljuk színét megváltoztatni például?
A) David: Nem.
Brent: Az induláskor biztos nem.
Q) Milyen jármûvekre számíthatunk?
A) Patrick: RHINO!
Brent: Trukk!
Steven: Wave Serpent Spam!
Brent: NO WAVE SERPENTS!
Steven: (Brent-el nemrég volt egy táblás játékunk, és még nem heverte ki teljesen a vereséget...)
Brent: Én is látom mit írsz, ugye tudod? :)
David: Chaos Predator. Talán Land Raider-ek.
Q) Lesz a játékban Gretchin? Játszhatóak lesznek, például Killa-Kan vagy Grott-bomb pilótaként?
A) Brent: Biztos, hogy találkozunk velük a játékban, de legalábbis az induláskor nem lesznek játszhatóak.
Q) Hogy lesznek a Dreadnought-ok a játékba helyezve?
A) Brent: A játék megjelenése után :D
David: NOOOOOOO!
Brent: Majd meglátjuk.
Q) Lesz ragdoll-modellezés a játékban?
A) Patrick: Még eldöntés alatt áll. Mindenképpen egy jó fizikai modellezést szeretnénk, de hogy mi fér bele, az még csak formálódik.
Q) Hogy szándékozzátok a játékosokat hosszú ideig az Eternal Crusade-hez kötni?
A) Brent: Jó Community.
David: Szórakozás (Fun)!
Patrick: OPTIMIZATION!
Steven: The Underworld!
Miguel: Különleges kivégzési mozdulatok.
Q) Milyen crafting rendszer lesz, ha egyáltalán lesz?
A) Brent: A játékosok a fegyvereiket bizonyos szintig fejleszthetik, de itt nem olyan szintre kell gondolni, hogy az elején az Ûrgárdisták kõbaltákkal indulnak a harcba...