"Ha leírják, hogy ugyanazt akarják, mint a Space Marine multijában, csak 1000 játékossal, szvsz jobban járnak."
Ezzel a koncepcióval csak az a baj, hogy nem mûködik. Planetside2 tök jól hangzott papíron, hogy sokszáz emberes Battlefield. Egészen addig, amíg nem láttam gyakorlatban a dolgot: 120 ember támad egy bázist, amit kb 15-20 "véd". A védõk oldalán egy szintén kb 120 emberes sereg a térkép másik végén támadja a harmadik oldal egy szintén védtelen bázisát. A harmadik oldal serege meg tolja az elsõ banda üres bázisát. Aztán ezek a hordák szépen keringenek a bõdületesen nagy mapon körbe-körbe, és soha nem találkoznak egymással.
Ebbõl mint pléjer annyit látok, hogy:
1. Lespawnolok, megyek a többiek után, nem jut nekem egyetlen ellenség sem, állunk 10 percet a zászló alatt, amíg az átszínezõdik, aztán újra hosszú, eseménytelen menetelés.
2. Lespawnolok, elindulok valamerre, lelõnek az özönlõ ellenségek úgy, hogy még ki sem jutottam a bázisról. Lespawnolok megint, szintén egy percen belül halott vagyok. Eljátszom ezt tízszer, és kifoglalják alólam a bázist.
Soha nincs igazi csata, vagy túlerõbõl patkányvadászat, vagy kilátástalan spawnkempelõdés. Amilyen nagy volt a kezdeti lelkesedésem, olyan gyorsan tûnt el nyom nélkül.
Ja, és mindez súlyosbítva azzal, hogy mivel MMO, soha nincs "kör vége", a végtelenségig tart a dolog.